Vår drivkraft att hela tiden bli bättre, tänka steget längre och hjälpa våra kunder till långsiktigt värde står alltid i fokus på C.A.G. Men minst lika viktig är vår målsättning att varje konsult ska trivas och ha möjlighet att utvecklas och växa i sin roll. Vad passar då bättre än ett varumärkeslöfte (en ”pay-off”) som uttrycker detta? Inte mycket, tyckte vi och gav vår kommunikationsbyrå i uppdrag att ersätta vår gamla pay-off. Nu kan vi stolt presentera ”Passion för utveckling”, vår nya pay-off och en fantastisk sammanfattning av det vi gemensamt står för på C.A.G.
”Vi levererar” var, som de flesta av er säkert känner till, vårt tidigare varumärkeslöfte. Levererar gör vi förstås fortfarande i lika hög grad. Men det är just vår starka passion för utveckling som gör det möjligt för oss att alltid leverera på högsta nivå.
”Under den tid jag har hunnit vara verksam som VD på C.A.G har jag slagits av den starka drivkraften hos alla konsulter att hela tiden vilja utveckla sig själva och våra kunder vidare på ett långsiktigt plan. Jag är därför stolt över vårt nya varumärkeslöfte ”Passion för utveckling”, som sammanfattar C.A.G:s gemensamma värderingar på ett mycket bra sätt”, säger Åsa Landén Ericsson, VD och koncernchef på C.A.G.